Down for Maintenance (Err 3)

Stimati clienti,

In urma problemelor de downtime suferite de catre compania noastra in cursul saptamanii trecute, s-a ajuns la un accord prin care SimpliQ a preluat portofoliul nostru de clienti, serverele fiind mutate incepand din data de 11.05.2018 in data center-ul SimpliQ.

In urma acestui proces mentionam ca clientii existenti ai Webfactor nu vor suferi modificari de natura comerciala sau tehnica, aveti mai jos cateva detalii:

IP-urile vor ramane neschimbate momentan, eventualele modificari vor fi anuntate in prealabil;
pachetele achizitionate de la Webfactor si platite in avans vor fi onorate fara modificari de costuri;
la expirarea pachetelor existente acestea se vor putea prelungi sau se va putea opta pentru unul din pachetele SimpliQ
SimpliQ va oferi asistenta si clientilor care au inceput procesul de mutare a serviciilor la un alt furnizor.
indiferent de situatia financiara a fiecarui cont, serviciile vor ramane active pentru cel putin 30 de zile.

Pentru mai multe detalii va rugam sa contactati SimpliQ la adresa support@simpliq.com pentru probleme tehnice sau helpdesk@simpliq.com pentru probleme comerciale.


Pentru a accesa zona clienti SimpliQ, puteti accesa folosind acelasi user si parola linkul: https://my.simpliq.com/clientarea.php


Cu stima,
Webfactor