Întrebări frecvente

Webfactor - Powered By Kayako SupportSuite
Categoriile bazei de cunostinte
Sectiunea de Intrebari frecvente este structurata pe categorii diferite, va rugam alegeti o categorie, in functie de interesul dumneavoastra. Puteti eventual sa cautati in toata baza de date folosind instrumentul de cautare de langa acest text (in partea dreapta, in josul paginii).

 Articole
 Magento si PHP 5.3
 La upgrade-ul de PHP peste versiunea 5.3, Magentoo nu mai functioneaza.O solutie simpla pana la urmatorul update de Magentoo, este editarea a doua fisiere:Primul este: /lib/Varien/Object.php la linia ~ 484
 Fisierele din site-ul meu au fost modificate si contin virusi si/sau linkuri malitioase
 Fisierele din site-ul dvs pot fi modificate fara stirea dvs din urmatoarele motive:1)programatorul site-ului dvs le-a modificat 2)parola care ati setat-o pentru contul de ftp a fost prea simpla si a fost "ghicita" de softurile d
 Daca se intampla sa am o problema, cum va contactez pentru remedierea problemei?
 S.C. WEBFACTOR S.R.L. ofera suport tehnic gratuit tuturor clientilor pentru a asigura o buna functionare a serviciilor oferite. Suportul tehnic este limitat la aria noastra de expertiza. In cazul in care apare o problema va rugam sa compl
 Sunt persoana fizica (nu am firma). Pot beneficia de serviciile Webfactor?
 Da. Trebuie sa completati in formularul de comanda Codul Numeric Personal, adresa corecta si un numar de telefon pentru a putea fi contactat ulterior.
 Am nevoie de cunostinte tehnice avansate pentru a-mi administra contul?
 Nu. Tot sistemul este astfel conceput incat sa nu aveti nevoie de astfel de cunostinte. Cu ajutorul panoului de control Plesk, contul dvs. poate fi administrat in conditii optime fiind necesare cunostinte minime.
 Pot face upgrade de la un pachet de servicii la altul?
 Oferim tuturor clientilor posibilitatea de trecere de la un pachet la alt pachet superior. Diferenta de plata dintre cele doua pachete va fi adaugata la prima factura emisa. Trecerea de la un pachet la altul se face prin completarea unui ticket. Nu
 Care este atitudinea firmei fata de SPAM si Unsolicited Commercial Email (UCE)?
 S.C. WEBFACTOR S.R.L. are toleranta zero fata de trimiterea de Unsolicited Commercial Email (UCE) sau SPAM prin intermediul retelei noastre. Acest lucru inseamna ca utilizatorilor sau clientilor nostri le este interzis sa foloseasca, sau sa le permi
 Traficul si spatiul meu sunt monitorizate?
 Contul dumneavoastra este monitorizat automat de catre panoul de control. Daca traficul sau spatiul alocat dvs. este depasit veti fi contactat de unul din tehnicienii nostrii.
 De ce ... DNS(Domain Name Servers) .....?
 DNS(Domain Name Servers) comunica computerelor cum sa se gaseasca unul pe celalalt prin intermediul internetului. Cand scrieti o adresa in browser-ul dumneavoastra, ISP-ul(Internet Service Provider) face o verificare catre DNS si determina unde sa v
 Pot testa serviciile inainte de a cumpara?
 Da. Puteti cere un cont de test,cont ce va fi activat in maxim 2 ore . Contul de test va fi activ pentru o perioada de 24 de ore. El poate fi prelungit la cerere. Contul de test va fi supravegheat indeaproape pentru a preintampina eventualele abuzuri.
 Ce nu se poate gazdui pe serverele Webfactor?
 La aceasta ora nu se pot gazdui pe serverele noastre sau in reteaua noastra urmatoarele : 1.Materiale pornografice de orice natura. 2.Softuri si programe comerciale fara licenta 3.Directoare warez. 4.Directoare de download MP3. 5.IRC sub orice fel
 Inapoi

Help Desk Software By Kayako SupportSuite v3.60.04

Powered by WHMCompleteSolution

Navigare rapidă

Limba: