Întrebări frecvente

Eroarea 0X800C0133 - Outlook Express - Powered By Kayako SupportSuite
 Eroarea 0X800C0133 - Outlook Express
Solutie

1. Click dreapta pe "Local Folders"
2. Selectati "New Folder" si precizati numele unui nou folder (ex. Temp)
3. In cazul in care puteti accesa emailurile din Inbox mutati-le in folderul Temp
4. Accesati "Tools" -> "Options" -> "Maintenance" tab -> "Store Folder" si notati calea catre fisierul Inbox
5. Inchideti Outlook Express si stergeti fisierul "inbox.dbx" din locatia de mai sus
6. Porniti din nou Outlook Express. Folderul Inbox va fi automat re-creat.
7. Mutati emailurile din Temp in Inbox
8. Stergeti folderul Temp

Este recomandata realizarea unei copii de siguranta a folderului in care sunt stocate emailurile!



Detaliile Articolului
ID-ul Articolului: 66
Creat la: 28 Jan 2010 10:47 AM

 Acest raspuns a fost de ajutor.  Acest raspuns nu a fost de ajutor.

 Inapoi

Help Desk Software By Kayako SupportSuite v3.60.04

Powered by WHMCompleteSolution

Navigare rapidă

Limba: