Întrebări frecvente

Emailurile trimise ajung in SPAM/JUNK/BULK - Powered By Kayako SupportSuite
 Emailurile trimise ajung in SPAM/JUNK/BULK
Solutie

Sistemele tot mai agresive antispam ale serviciilor de free email (yahoo, google) faca ca majoritatea mesajelor trimise catre acestea sa ajunga marcate ca si spam.
Una din probleme este ca cea mai mare parte a celor care au conturi free insista doar sa marcheze emailurile de spam (care ii deranjeaza) , nu insista insa sa marcheze si emailurile care nu sunt spam in "whitelist".
Astfel mare parte din emailuri care sunt marcate cel putin odata ca spam ajung sa fie tratate ca bulk mail si ajung in folderele de junk/spam.
Aceste sisteme nu se uita din pacate la domeniul care trimite emailurile ci la adresa ip de pe care se trimit (prima adresa ip de pe serverul de pe care se trimit) tratand ca spam astfel si emailurile trimise de pe acelasi server insa de catre alte domenii/adrese de mail sursa.
Atfel daca un client de pe un server shared foloseste un newsletter (chiar si cu adrese de mail inregistrate si verificate) in cele mai multe cazuri adresa ip a serverului in cauza va fi tratata ca si bulk din cauza numarului relativ mare de emailuri (mai mult de 50 pe ora) trimise de newsletter catre yahoo.

Trebuie sa intelegeti ca noi (Webfactor) nu putem garanta livrarea mesajelor in inbox (non-spam)  pe toate serverele de mail existente avand in vedere ca fiecare foloseste o politica personalizata antispam care de multe ori nu furnizeaza nici motivele pentru care un mesaj e tratat ca si spam. Problema nu este ca noi nu livram emailurile ci pentru ca cei de la destinatie (yahoo,gmail) nu va accepta mesajul sau il accepta si il trateaza ca si spam.

Solutiile posibile pe care vi le putem sugera pentru a combate astfel de probleme cu serviciile freemail ar fi urmatoarele (sugeram ordinea de mai jos):

1)"sugestia yahoo" ar fi activarea domainkeys , insa din experienta nu da rezultate (chiar si domeniile cu domainkeys configurat corect au sanse mari sa ajunga in spam la yahoo)
"sugestia gmail" de activare SPF per domeniu are cam acelasi rezultat ca si la yahoo

2)neaparat in primul email trimis catre clientii/contactele dvs care au adrese yahoo/gmail sa le cereti explicit sa va marcheze adresa de mail/domeniul de pe care le trimiteti mesaje in "whitelist" , "not spam", respectiv sa va adauge adresa la contactele contului (emailurile receptionate de pe adresele de mail care sunt trecute la contactele destinatarului se livreaza in cele mai multe cazuri in inbox).

3)evitarea utilizarii linkurilor , pozelor in emailuri cat si a textelor care pot sugera continut de spam

3)achizitionarea unui serviciu (vps) prin care sa folositi doar dvs adresele ip de pe care trimite email

4)in cazul in care sunteti la pct 3 si nu s-a rezolvat , trebuie sa luati legatura cu cei de la yahoo sau gmail si prin formularele puse la dispozitie de ei (yahoo ex: http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/mail/postmaster/index.html) sa le precizati ca adresa ip de pe serverul dvs este folosita exclusiv de dvs (aveti server dedicat/vps) si sa-i asigurati ca nu se trimite spam de pe acel server .

5)exista servicii platite de ex la yahoo care va garanteaza livrarea tuturor emailurilor trimise de dvs catre yahoo in inboxul destinatarilor , insa putin probabil sa agreati pretul cerut de yahoo per email trimis/livrat .pentru mai multe detalii va trebui sa-i contactati pe cei de la yahoo direct.



Detaliile Articolului
ID-ul Articolului: 67
Creat la: 13 Feb 2010 05:32 PM

 Acest raspuns a fost de ajutor.  Acest raspuns nu a fost de ajutor.

 Inapoi

Help Desk Software By Kayako SupportSuite v3.60.04

Powered by WHMCompleteSolution

Navigare rapidă

Limba: